לפגישת ייעוץ ללא עלות

השאר פרטים ונחזור בהקדם

14 + 15 =

לקבלת ייעוץ משפטי חייגו:03-6969450

עמוד הבית » דיני עבודה » גננת שחשודה בהכאת ילדים

גננת שחשודה בהכאת ילדים

בעקבות תיעוד מצלמה נסתרת פוטרה מעבודתה – בית הדין פסק לה פיצויי פיטורים מלאים.

לצפייה בפסק דין לחץ כאן

 

עו"ד יפית אוחנה ייצגה את התובעת. המשטרה בעיר עצרה גננת בגן פרטי, בעקבות תלונות של הורים על אלימות מצידה. תיעוד מצלמה נסתרת בגן חשף את מעשיה של הגננת ובעקבות הדברים היא פוטרה מעבודתה. הגננת נחקרה ושוחררה בתנאים מגבילים.

עניינה של התובענה הנה במעשה סיום העסקתה של התובעת אצל המעסיק. כוונת המעסיק לסיים את עבודתה של התובעת ללא תשלום פיצויי פיטורין, כלומר המעסיק ביקש לשלול מהתובעת את פיצויי הפיטורין שמגיע לה וכן את מתן ימי הודעה מוקדמת והליך שימוע כדין עוד בטרם נשמעה גרסתה, מהווה אינדיקציה נוספת לסימון מראש של התוצאה.

באותו היום שפורסמה הקלטת, קראו הנתבעות לתובעת וביקשו ממנה שתגיע בדחיפות לגן. כשנכנסה התובעת אל הגן, פיטרו אותה באותו הרגע ב"שיחת מסדרון" שהתקיימה בין הצדדים, עוד בטרם התאפשר לתובעת לומר את דבריה.

בנוסף לאמור ובמשך תקופת עבודתה של הגננת קופחו זכויותיה הסוציאליות באופן בוטה ובניגוד לחוקי והסכמי השכר הקיימים, תוך שהונפקו לה תלושי שכר, אשר אינם משקפים נכונה את הזכויות המגיעות לה על פי דין.

בית המשפט פסק כי הנתבעים ישלמו לתובעת את פיצויי הפיטורין המגיעים לתובעת על פי דין. נטיית בית הדין לעבודה היא לחייב את המעביד לתת הזדמנות להישמע קודם לפיטוריו בשל חשד לעבירה פלילית. נקבע כי כגודל האשמה בה מואשם העובד כך גוברת "חובת השמיעה"

כתבות נוספות

שיכולות לעניין אותך…

דילוג לתוכן