לפגישת ייעוץ ללא עלות

השאר פרטים ונחזור בהקדם

2 + 10 =

לקבלת ייעוץ משפטי חייגו:03-6969450

תביעה בגין תאונה בשטח ציבורי / פרטי

עמוד הבית » עורך דין נזקי גוף » תביעה בגין תאונה בשטח ציבורי / פרטי

תאונות במרחב הציבורי יכולות להתרחש בכל עת ועלולות לגרום לנזקים גופניים ונפשיים.

בתאונות במרחב הציבורי אשר עלולה להתרחש כתוצאה ממפגע ציבורי, האחריות לתקינות המרחב הציבורי מונחת על כתפי העיריות או הרשויות המקומיות.

תאונות במרחב הפרטי עלולות להתרחש באולמי אירועים, בבתי מלון, במכוני כושר, בקניון, בבריכה. במקרים כאלה יש לתבוע את המזיק, המזיק יערב את מי שביטחה אותו במועד התאונה, במידה ויש לו ביטוח. אירועים מסוג זה מקימים עילה להגשת תביעות בנזיקין, כאשר המשותף לכולן הוא שאירע נזק בשל רשלנותו של האחר ואותו אחר אחראי בדין לפצות את הניזוק.

דוגמאות נוספות לתביעות בנזיקין הם תביעות לשון הרע (אפליה ופגיעה בפרטיות), תאונות ספורט, נשיכת כלב.

משרדינו אף עוסק בתביעות נזקי רכוש, לרבות נזקי מים (רטיבויות) , נזקי שריפה, ונזקי רכוש. כמו גם בנזקים שנגרמו מפריצה/ גניבה ונזק לרכוש במהלך תאונת דרכים.

במשרדינו מומחים בתחום הבטיחות, התחבורה, הרכב הדיור והנזק הכלכלי אשר צמודים למשרדינו ונותנים ייעוץ שוטף ועריכת חוות דעת.

חשוב להדגיש כי תביעות לפיצויים בגין נזקי גוף עלולות להיות מורכבות ומסובכות ודורשות מיומנות. ניסיון וייצוג מקצועי של עורך דין מטפל שכן לא פעם אנו נתקלים בסירוב של מזיק או חברת ביטוח לשלם לניזוק את הפיצוי המגיע לו.

בכל מקרה של תאונה במקום ציבורי או פרטי מומלץ להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום זה וזאת על מנת לממש את מלוא הזכויות המגיעות לנפגע.

 

תחומי עיסוק

תביעה לנכות כללית, עורך דין ביטוח לאומי
אירוע מוחי - תביעת נכות כללית

נפגעי אירוע מוחי המוכרים כנפגעי תאונת עבודה, זכאים לפטור מלא מהתשלום עבור ביטוח לאומי. מהן ההטבות הנבחרות של נפגעי אירוע מוחי? מהו היתרון בהכרה בתאונת עבודה? האם אדם יכול להמשיך לעבוד ולקבל קצבה במקרה של תאונת עבודה?

עורכת דין יפית אוחנה - מתמחה בביטוח לאומי נכות כללית
נכות לצמיתות

סיפור הצלחה אודות עובדת קוסמטיקה שנחשפה לחומרים בעת עבודתה – המוסד לביטוח לאומי קבע עבורה 20% נכות לצמיתות.

ביטוח תאונות אישיות
תאונות אישיות - ביטוח

ביטוח תאונות אישיות מזכה בקצבת ביטוח לאומי בתנאי ואיבד אתם את כושר התפקוד / מדובר בתאונת דרכים / תאונת עבודה, אדם נחבל בגופו ע"י גורם חיצוני. מהם תנאי הזכאות? מתי לא ישולמו דמי הביטוח?

דילוג לתוכן